Slide background
Görevleri

Görevleri

İçerik Hazırla

·         Başkanlığa bağlı konukevleri ve kreşlerin eğitim faaliyetlerinin planlanması, yürütülmesi ve denetlenmesinden sorumludur.

·         Başkanlığa bağlı konukevlerinin işletilmesini sağlamak; bakım, onarım ve yenileme çalışmalarını yürütmek; hizmet kalitesini artırmak.

·         Konukevlerinde konaklama süreçlerini (rezervasyon, kayıt, tahsis, ücretlendirme vb.) yürütmek; kabul, kayıt ve tahliye işlemlerini yapmak; konukların uyacağı kuralları uygulamak ve denetlemek.

·         Konukevlerinde hijyen, güvenlik, yemek (kahvaltı )ve diğer hizmetlerin düzenli şekilde sunulmasını sağlamak ve denetlemek.

·         Konukevlerine ilişkin bütçe, muhasebe, satın alma, envanter ve gelir-gider takibini mevzuata uygun olarak yürütmek.

·         Eğitim hizmetleri için gerekli mekan, ekipman ve personel ihtiyaçlarını belirlemek, temin edilmesini koordine etmek.

·         Eğitim faaliyetlerinin planlanması, uygulanması, izlenmesi ve değerlendirilmesini sağlamak; mevzuat, üniversite iç düzenlemeler ve kalite standartlarına uygun yürütülmesini temin etmek.

·         Eğitim materyalleri ve teknolojik donanım ihtiyaçlarının karşılanması için gerekli talepleri hazırlamak.

·         Eğitim ve sosyal faaliyetlerle ilgili kayıt, belge ve dokümanların hazırlanmasını, arşivlenmesini ve raporlanmasını sağlamak.

·         Hizmet kalitesini artırmak amacıyla sürekli değerlendirme ve iyileştirme çalışmaları yapmak.

·         Üniversite birimleri ve dış kurumlarla iş birliği yapmak; gerektiğinde koordinasyon ve ortak projeler geliştirmek.

·         Konukevleri ve kreşlerde görevli personelin iş ve görev dağılımını yapmak, çalışmalarını denetlemek, performanslarını değerlendirmek; işe başlama, devamsızlık ve disiplin süreçlerini yürütmek.

·         Personelin mesleki gelişimini desteklemek, motivasyonunu ve iş disiplinini sağlamak.

·         Eğitim ve konaklama hizmetlerinin etkinliğini ve verimliliğini takip etmek, aksaklıkların giderilmesini sağlamak.

·         Misafir ve personelin memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalar yapmak, talep ve şikâyetleri çözmek.

·         Acil durumlarda gerekli koordinasyonu sağlamak ve sorunların çözümünde hızlı hareket etmek.

·         Görevli personelin kılık kıyafet yönetmeliğine uygunluğunu denetlemek, gerekli durumlarda uyarı ve yönlendirme yapmak.

·         Personele ait giriş-çıkış saatlerinin ve vardiya düzenine uyumun takibini yapmak, devamsızlık ya da düzensizlik durumlarını üst yönetime raporlamak.

·         Çalışanların kişisel hijyen kurallarına uymasını sağlamak, özellikle çocuklarla temas edilen ortamlarda temizlik ve hijyen konusunda gerekli bilgilendirme ve denetimleri yapmak.

·         Daire Başkanlığı strateji ve politikalarına uygun faaliyet yürütmek, düzenli raporlar hazırlayarak Başkanlığa sunmak.

·         Daire Başkanlığı tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.

 

nıyor