Görevleri
· Başkanlığa bağlı konukevleri ve kreşlerin eğitim faaliyetlerinin planlanması, yürütülmesi ve denetlenmesinden sorumludur. · Başkanlığa bağlı konukevlerinin işletilmesini sağlamak; bakım, onarım ve yenileme çalışmalarını yürütmek; hizmet kalitesini artırmak. · Konukevlerinde konaklama süreçlerini (rezervasyon, kayıt, tahsis, ücretlendirme vb.) yürütmek; kabul, kayıt ve tahliye işlemlerini yapmak; konukların uyacağı kuralları uygulamak ve denetlemek. · Konukevlerinde hijyen, güvenlik, yemek (kahvaltı )ve diğer hizmetlerin düzenli şekilde sunulmasını sağlamak ve denetlemek. · Konukevlerine ilişkin bütçe, muhasebe, satın alma, envanter ve gelir-gider takibini mevzuata uygun olarak yürütmek. · Eğitim hizmetleri için gerekli mekan, ekipman ve personel ihtiyaçlarını belirlemek, temin edilmesini koordine etmek. · Eğitim faaliyetlerinin planlanması, uygulanması, izlenmesi ve değerlendirilmesini sağlamak; mevzuat, üniversite iç düzenlemeler ve kalite standartlarına uygun yürütülmesini temin etmek. · Eğitim materyalleri ve teknolojik donanım ihtiyaçlarının karşılanması için gerekli talepleri hazırlamak. · Eğitim ve sosyal faaliyetlerle ilgili kayıt, belge ve dokümanların hazırlanmasını, arşivlenmesini ve raporlanmasını sağlamak. · Hizmet kalitesini artırmak amacıyla sürekli değerlendirme ve iyileştirme çalışmaları yapmak. · Üniversite birimleri ve dış kurumlarla iş birliği yapmak; gerektiğinde koordinasyon ve ortak projeler geliştirmek. · Konukevleri ve kreşlerde görevli personelin iş ve görev dağılımını yapmak, çalışmalarını denetlemek, performanslarını değerlendirmek; işe başlama, devamsızlık ve disiplin süreçlerini yürütmek. · Personelin mesleki gelişimini desteklemek, motivasyonunu ve iş disiplinini sağlamak. · Eğitim ve konaklama hizmetlerinin etkinliğini ve verimliliğini takip etmek, aksaklıkların giderilmesini sağlamak. · Misafir ve personelin memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalar yapmak, talep ve şikâyetleri çözmek. · Acil durumlarda gerekli koordinasyonu sağlamak ve sorunların çözümünde hızlı hareket etmek. · Görevli personelin kılık kıyafet yönetmeliğine uygunluğunu denetlemek, gerekli durumlarda uyarı ve yönlendirme yapmak. · Personele ait giriş-çıkış saatlerinin ve vardiya düzenine uyumun takibini yapmak, devamsızlık ya da düzensizlik durumlarını üst yönetime raporlamak. · Çalışanların kişisel hijyen kurallarına uymasını sağlamak, özellikle çocuklarla temas edilen ortamlarda temizlik ve hijyen konusunda gerekli bilgilendirme ve denetimleri yapmak. · Daire Başkanlığı strateji ve politikalarına uygun faaliyet yürütmek, düzenli raporlar hazırlayarak Başkanlığa sunmak. · Daire Başkanlığı tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.
|