Slide background
Gençlik Merkezi

Gençlik Merkezi

Genel Görünüm

Üniversitemizin yoğunluğuna göre ders dışı zamanlarının değerlendirilmesi, yeni ilgi kapasitesinin kazanılmasına olanak sağlanması, çalışanların sağlıklı bir şekilde ayrıntılı olarak sunulması, birlikte düzenli, disiplinli bir çalışma, eğlencelerin kazandırılması amacıyla, “Öğrenci Toplulukları” ortamında.

Öğrenci etkinlikleri, Mersin Üniversitesi öğrencileri toplulukları kuruluş ve işleyiş yönergesinde  belirtilen esas ve usuller çerçevesinde Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı olarak kurulmuş olan Öğrenci Toplulukları tarafından konaklamaktadır. 2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı itibariyle faaliyetlerini sürdürmekte olan 107 adet Öğrenci Topluluğu mevcuttur.

Öğrencilerimiz kendi ilgi göstergesini gösteren faaliyet faaliyetini gösteren gruplara üye olabilirler, bu gruplarda aktif görev alabilirler veya üye olmayan herhangi bir büyüyen etkinliğe katılabilirler. 

Öğrenci Toplulukları Başvuru Dilekçe ve Formlarına ulaşmak için aşağıda yazılı dilekçe isimlerine tıklayınız.  

1-       Akademik Danışmanlık Nedeniyle Verilecek Dilekçe

2-       Akademik Danışman Görevinden Ayrılmak İçin Verilecek Dilekçe

3-       Topluluk Toplumunun Nedeniyle Verilecek Dilekçe

4-       Topluluk Yönetimi Yönetimi Nedeniyle Verilecek Dilekçe

5-       4-1- EK- Topluluk Genel Kurul Listesi

(Topluluk Yönetiminin Nedeniyle Verilecek Dilekçe Eki)

6-       4-2- EK- Topluluk Yönetim ve Denetleme Kurulu Listesi

(Topluluk Yönetiminin Nedeniyle Verilecek Dilekçe Eki)

7-       Topluluk İsimliği Nedeniyle Verilecek Dilekçe

8-       İhtiyaç Duyulan Malzeme İçin Dilekçe

9-       Etkinlik Düzenleme Başvuru Formu

10-   9-1- EK- Etkinliğe Dışarıdan Katılacak Konuşmacı-Davetli Kişiler Listesi

(Etkinlik Düzenleme Başvuru Formu Eki)

11-   Etkinliğe Katılma-Yol ve Gündelik Giderlerinin Karşılaştırılması İçin Verilecek Dilekçe

12-   Etkinliğe Katılacaklarına İzinli Sayılması İçin Verilecek Dilekçe