Öğrenci Toplulukları
Üniversitemiz öğrencilerinin ilgi alanlarına göre ders dışı zamanlarının değerlendirilmesi, yeni ilgi alanlarının kazanılmasına imkân sağlaması, yeteneklerinin sağlıklı bir şekilde gelişmesine olanak sağlaması ayrıca, birlikte düzenli, disiplinli bir çalışma, eğlenme alışkanlıklarının kazandırılması amacıyla, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı olarak “Öğrenci Toplulukları” kurulur.
Öğrenci etkinlikleri, "Mersin Üniversitesi Öğrencileri Toplulukları Kuruluş ve İşleyiş Yönergesi" nde belirtilen esas ve usuller çerçevesinde Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına bağlı olarak kurulmuş olan Öğrenci Toplulukları tarafından gerçekleştirilir. 2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılında yeni kurulan topluluklarla birlikte 88 öğrenci topluluğumuz mevcuttur.
Öğrencilerimiz kendi ilgi alanlarına giren konularda faaliyet gösteren topluluklara üye olabilirler, bu topluluklarda aktif görev alabilirler veya üye olmaksızın herhangi bir topluluğun etkinliğine katılabilirler.
Öğrenci toplulukları güncel listesine ulaşmak için tıklayınız.
"Mersin Üniversitesi Öğrencileri Toplulukları Kuruluş ve İşleyiş Yönergesi"ne ulaşmak için tıklayınız.
Öğrenci Toplulukları Çalışma Esaslarına ulaşmak için tıklayınız.
ÖĞRENCİ TOPLULUKLARININ ETKİNLİK BAŞVURULARINDA KULLANACAKLARI DİLEKÇELER VE FORMLAR
Üniversitemizin Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, akademik ve idari hizmetlerini geliştirmeye yönelik çalışmaları doğrultusunda, “Mersin Üniversitesi Öğrencileri Toplulukları Kuruluş ve İşleyiş Yönergesi” gereğince kurulan ve faaliyetlerini anılan yönerge çerçevesinde yürüten Öğrenci Topluluklarımızın planladıkları faaliyet ve etkinliklerine ilişkin başvurularında kullanacakları dilekçeler ve formlar geliştirilmiştir.
Üniversitemiz Kalite Yönetim Sistemine eklenen yeni dilekçe ve form örneklerine, Üniversitemizin web sayfasında “Öğrenci Toplulukları” başlığı altında yer alan http://www.mersin.edu.tr/idari/saglik-kultur-ve-spor-daire-baskanligi/pano adresinden (“OGRENCI-TOPLULUKLARI” klasöründen) ulaşabilirsiniz.
Öğrenci Toplulukları Başvuru Dilekçe ve Formlarına ulaşmak için aşağıda yazılı dilekçe isimlerine tıklayınız.
1- Akademik Danışman Değişikliği Nedeniyle Verilecek Dilekçe
2- Akademik Danışman Görevinden Ayrılmak İçin Verilecek Dilekçe
3- Topluluk Başkanı Değişikliği Nedeniyle Verilecek Dilekçe
4- Topluluk Yönetimi Değişikliği Nedeniyle Verilecek Dilekçe
5- 4-1- EK- Topluluk Genel Kurul Listesi
(Topluluk Yönetimi Değişikliği Nedeniyle Verilecek Dilekçe Eki)
6- 4-2- EK- Topluluk Yönetim ve Denetleme Kurulu Listesi
(Topluluk Yönetimi Değişikliği Nedeniyle Verilecek Dilekçe Eki)
7- Topluluk İsim Değişikliği Nedeniyle Verilecek Dilekçe
8- İhtiyaç Duyulan Malzeme İçin Dilekçe
9- Etkinlik Düzenleme Başvuru Formu
10- 9-1- EK- Etkinliğe Dışarıdan Katılacak Konuşmacı-Davetli Kişi Listesi
(Etkinlik Düzenleme Başvuru Formu Eki)
11- Etkinliğe Katılma-Yol ve Gündelik Giderlerinin Karşılanması İçin Verilecek Dilekçe
12- Etkinliğe Katılacak öğrencilerin İzinli Sayılması İçin Verilecek Dilekçe